Week 2.2

23 februari 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia Ora!

Woensdag naar de uni geweest om met de SEM te spelen, super tof! Echt 20000 keer vergroting enzo, en een paar seconden de elektronenstraal op een stofje richten en je weet precies wat er allemaal in zit. Je zou er maar op komen :p

De rest van de week was rustig. Degene die me in gaat werken op de PyGCMS was nog voor de schietzaak aan de andere kant van het eiland en m'n security clearance is nog niet door ivm de VOG die nog niet binnen is, dus ik ben nog bezig met inlezen en aantekeningen maken voor m'n verslag voor later. Verder een beetje aan schoolopdrachten werken en bedenken hoe ik m'n onderzoek wil opzetten. Oh en ik moest een beker hebben zodat ik op het werk koffie en thee kan halen, dus ik ben even wezen shoppen en heb een mooie weten te vinden! (zie foto)

Donderdag was er een pub crawl, wat super gezellig was! (zie foto's) We begonnen met een klein groepje, maar hoe later het werd, hoe meer mensen mee gingen. En ook nog een mooi verlichte sky tower gezien tussendoor :)

Vrijdag zouden we naar movie at the park en daar picknicken met een pizza, maar helaas regende het, dus ging dat feest niet door. Toen thuis maar taco's gemaakt:)

Zaterdag een dagje wassen en opruimen en schoonmaken. We hebben elke week een schoonmaakster, maar heb echt geen idee wat die doet hier.. Dus nu zelf maar een keertje schoongemaakt.. Verder geprobeerd veel aan school te doen, maar dat is er helaas niet zo van gekomen:S 's Avonds een pannenkoek/crepe feestje gehouden! Super gezellig weer:) Uiteindelijk om half 4 in bed en om kwart voor 8 t wekkertje weer om nog even met vriendlief te skypen voordat k aan een lange dag schoolwerk begon.. Na een hele dag hard werken gelukkig wel wat opgeschoten :) nu weer eens veel te laat naar bed en morgenvroeg naar stage..

Truste!