Week 21

5 juli 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia Ora!

Jeej, donderdag avond Sander opgehaald! Vliegtuig had nogal vertraging dus uiteindelijk 3 uur staan wachten, maar dan heb je ook wat:) Was wel weer ff raar hoor, soort van eerste date terwijl je eigenlijk al heel vertrouwd hoort te zijn :p Maar voordat we thuis waren was alles weer normaal en gewoon super fijn dat ie er eindelijk is :)

Vrijdag vroeg op voor m'n laatste dag stage. Nogal weinig geslapen doordat sander zo laat was, dus was zwaar gaar. Gelukkig hoefde ik alleen maar spullen op te ruimen, taart te eten en bier te drinken :p Heb t team een koe gegeven, zodat die samen met polly (de olifant) mee kan op reizen met het team en overal op de foto kan. Vonden ze erg tof :)

Zaterdag een beetje door Auckland gestruind en 's avonds sushi gegeten :) Lekker vroeg te bed want zondags moesten we om 8u de auto halen. Toen naar raglan gereden, naar de bridal veil falls, waar we stukje hebben gelopen. En toen paardrijden! lekker door de bergjes, door het bos, over weiden en over het strand. Op het strand lekker een gallopje gedaan (ja sander ook!). Super chill:) Na het paardrijden in raglan een lekkere burger gehaald en toen weer terug naar huis helaas.

Nu eindelijk het gevoel dat ik vakantie heb :) Nog een weekje met de auto de omgeving verkennen en volgende week de camper ophalen! :D

Tot snel!