Week 19

21 juni 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia Ora!

Even een korte update. M'n stageverslag is zo goed als klaar :D Heb nog wel niet alle resultaten, maar heb alles geschreven op basis van wat ik nu heb (hopen dat er geen verassingen meer komen!) Vandaag m'n concept naar m'n begeleider gestuurd! :D Die is altijd erg tevreden met mn werk, dus zal niet al te veel hoeven verbeteren :) Nu alleen nog wat swabs analyseren, een evaluatieverslag schrijven en that's it. Nog 2 weken stage en dan is het alweer voorbij :o

Nja, nog lekker vakantie vieren natuurlijk! Eerste week van de vakantie is ook zo goed als geregeld :) Komt echt dichtbij nu! Nog 11 dagen en dan zie ik Sander weer :D

Dusss, kort maar krachtig blog :p Nog even zwaar aan het bikkelen voor stage, geen tijd voor iets anders.. Maar tis voor het goede doel :)

Tot snel!

1. Evelien:
    21 juni 2015
    Yes! Wat goed dat alles bijna afgerond is! Nog even de laatste loodjes en alvast heel veel plezier straks als Sander er is. Xx
  2. Suusje:
    22 juni 2015
    Jaa ben echt blij mee! Iig geen gestress de laatste 2 weken :) En thnx! Komt helemaal goed:) Xx
  3. Oma Diel:
    25 juni 2015
    Ik ben trots op je.
    Mijn reis verhaal:
    Ik heb vast gezeten in `n lift in `n museum.
    In de prachtige hortus met vlindertuin in Utrecht geweest
    Nog veel plezier.