Week 20

28 juni 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia Ora!

Weer een kort verslag dit keer. Na de meeste regen sinds 1923 was het nu ook tijd voor de koudste week sinds ergens begin 1900.. T vroor zelfs! Heel fijn zonder kachel..

Weer een weekje gebikkeld opt werk, (bijna) laatste swabs afgenomen en ge-extract. Maandag nog een paar runnen en nog een paar nieuwe swabs verwerken en dan hoop ik dat ik al m'n resultaten heb voor ik m'n concept moet opsturen! Al het harde werken werd wel beloond :) Heb mn 'eindgesprek' gehad met m'n begeleider en m'n praktijkbeoordeling gekregen. Geen verbeterpuntjes voor mij en heb 9! :) Vrijdag gevierd met end of the month drinks, wat weer erg gezellig was :) Raar idee, dat dit de laatste keer is dat ik hierbij was. Nog 1 weekje stage en dan is t allemaal al voorbij.

Dit weekend weer lekker met een boekje in het park gelegen :) In de zon en uit de wind is het best lekker, totdat om een uur of 3-4 de zon te ver zakt en je in de schaduw zit. We hebben vorige week de kortste dag gehad, dus t kan alleen maar beter worden :p Niet dat ik daar nog veel van ga meemaken, maar 't gaat omt idee ;)

Oh en k heb een nieuwe huisgenoot.. Een of andere chinees die de hele tijd achter me aan loopt, probeert met me te praten (versta alleen geen hol van dat gebrabbel wat zij engels noemt..) en in m'n gezicht loopt te hoesten.. Had gehoopt dat ik t appartement voor mezelf zou hebben als Pae dinsdag naar huis vliegt, maar helaas..

Maar, nog 4 dagen en dan wordt t hopelijk een stuk dragelijker :p Dan mag ik eindelijk Sander ophalen! :) 's avonds laat met de bus naar t vliegveld, daar wachten tot ie eindelijk door de douane is, dan nog naar huis, zal eerder in de vroege ochtend worden maar vrijdag weer fris en fruitig te werk :p Oh well, je moet er wat voor over hebben <3

E noho ra!

1. Oma Diel:
    30 juni 2015
    Goed gedaan jochie, zeggen ze in Utrecht.
    Hier zit ik met alle zonwering naar beneden omdat ik anders wegsmelt.
    Zo is er altijd wat.
    Tot ziens.
  2. Suusje:
    30 juni 2015
    doe mij dan de kou maar ;)